Як працює пропаганда Медведчука

26 липня 2019 року сайт телеканалу NewsOne, пов’язаного з Віктором Медведчуком, публікує статтю під назвою “Польские СМИ: Визиты Медведчука в Москву – это первые шаги к возобновлению украинско-российских отношений”.

У статті коротко переповідається зміст аналітичного матеріалу за 11 липня з одного польського сайту.

Брехня починається вже з заголовку. По-перше, польських ЗМІ, на які посилається NewsOne, не багато і навіть не кілька, а лише одне – kresy.pl. Тож треба було писати не “польські ЗМІ”, а “польське ЗМІ”. Однина.

По-друге, нічого про перші кроки в українсько-російських взаєминах польський автор не писав. Навпаки, Марек Троян прямо вказав, що це сайт “Опозиційної платформи – За життя” називає візити своїх очільників “першими кроками до відновлення українсько-російських взаємин”. Он яка цікава журналістика: написали на сайті своєї партії, свої журналісти знайшли цитату на іншому сайті, у своєму ЗМІ повідомили, що так вважають закордонні аналітики.

Ну й не можна не звернути увагу на саме “польське ЗМІ”. Сайт kresy.pl відомий своєю шовіністичною спрямованістю. Цікаво, що російські пропагандистські рупори на зразок “Спутніка” або “РТ” дуже часто посилаються на “Креси” в своїх антиукраїнських публікаціях. Серед польської громадськості вже давно утвердилося переконання про фінансування цього сайту в тому числі з Москви.

І от згадкою на такому ресурсі чомусь (ну, ми знаємо чому) пишається “українська” партія “ОПЗЖ”.

На кого розрахована ця публікація? В Україні – на симпатиків Медведчука (Путіна), у Польщі – на антиукраїнську меншість громадськості. Прихильники “ОПЗЖ” навряд чи підуть читати польський сайт і розбиратися, хто ж насправді що написав, де першоджерело, а де цитата. Завтра вже кілька тіток у тролейбусі обговорюватимуть, що “навіть поляки розуміють, які стосунки з Росією вигідні Україні”. Пропаганда працює.

Іван Скринець

  • 72
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    72
    Shares

За темою: