Весняні тенденції чоловічої моди

У цьому році чоловічі колекції “весна-літо” від європейських та американських брендів були сповнені філософії романтизму та свободи. Більшість моделей були вдягнуті у класику та сasual, denim total, образ шукача та бунтаря. Саме ці стилі будуть модними цієї весни.

“Київський час” і “Чоловічий погляд” розпочинають публікацію порад фахівців щодо стилю майбутньої весни.

Весняні тенденції чоловічої моди - image muzhskaya_moda_vesny_i_leta_2019_kakie_kostyumy_vybirat on https://kyivtime.co.ua

Інститут кольору Pantone вже склав для нас список актуальної палітри кольорів. Це різні відтінки зеленого і кольору океану. Також “металік”, градації коричневого, коралового, рожевого, трав’янисто-болотного, жовтогарячого, молочно-білого і бежевого. Тож як це все поєднувати?

Бунтарський одяг пасуватиме тим чоловікам, які звикли ламати стереотипи та бути помітними. Цей нонконформістський стиль реалізується у декількох варіантах. Шкіряні куртки з футболками приталеного силуету в поєднані зі шкіряними штанами або просто джинсами. Чи камуфляжні штани-карго з розтягнутими по висоті футболками та джемперами. Водночас використовуються металеві аксесуари та взуття з жорсткою підошвою. У цьому випадку потрібно обирати монохромну гамму кольорів.

А добре знайомий нам елегантний кежуал краще втілювати у комбінації: піджак, яскрава футболка та джинси. Або класичні штани з тенісною сорочкою під спортивне взяття, оксфорди чи дербі. Без краватки. Тут принти класичні — смуга та клітка.

Для тотал денім я рекомендую вибирати речі різних тонів, щоб виділятися різким переходом кольорів. А саме — сорочку зі світлої джинсової тканини й темні джинси, приміряючи це з аксесуарами зі шкіри та із взуттям за типом лоферів.

Образ шукача також цікавий з точки зору стилю. Він підходить людям, які у постійному пошуку нового. Шукач поєднує стриману природну гамму кольорів, етнічні та анімалістичні принти на матових типах тканин. Для створення цього образу потрібно вдягати вільні футболки або світшоти оверсайз, розкриті куртки чи пальто з об’ємними кишенями та дерев’яною фурнітурою. Завершується образ додаванням летючого шарфа, бандани або капелюха. Взуття повинно бути спортивним, або черевиками Chukka чи більш масивними — дезертами.

Ми з вами бачимо, що світові тенденції чоловічої моди змінюються у напрямку перегляду маскулінності як неемоційного та суворого образу. На передній план вийшло розмиття чіткої грані між чоловічими та жіночими кольорами та фасонами. Але життя в Україні показує, що культурні особливості поки що мають досить сильний вплив на вподобання чоловіків в одязі. Багато хто обирає традиційні чорний, коричневий, білий, блакитний кольори.

Моя порада тим чоловікам, які у зовнішньому образі хочуть показати свою індивідуальність, свій персональний бренд. Експериментуйте та вдягайте той одяг, який краще всього підкреслює риси вашого характеру та сферу професійної чи освітньої діяльності. У процесі побудови персонального бренду для чоловіків я орієнтуюсь на те, що одяг повинен бути комфортним для тіла та зображати внутрішній світ людини. Мати певну філософію. Адже чоловікам набагато важливіше не те, що про них подумають навколо. Найважливіше для них те, чи відповідає зовнішній вигляд внутрішньому справжньому «я» та до якої мети вони рухаються.

Юлія Валова
Personal Brand Manager

  • 39
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    39
    Shares

За темою: