У столичному метро хочуть підвищити вартість проїзду: не вистачає коштів на зарплату

Основним джерелом доходу підприємства для виплати заробітної плати є оплата проїзду, але через карантин пасажиропотік зменшився.

Як зазначають у метрополітені, минулий рік підприємство закінчило зі збитком у 1 млрд 175 млн гривень. За прогнозом фінансистів, цього року очікується збиток у 3 млрд 421 млн.

Згідно з розрахунками, планова економічна обґрунтованість перевезення одного пасажира складає 20,04 грн, а економічно-обумовлений тариф на 2021 рік становить 21,05 грн.

Трудовий колектив Київського метрополітену вимагає приведення тарифу до об’єктивних показників для забезпечення безперебійної роботи підприємства.

“Бачимо два можливі шляхи вирішення цієї ситуації: підтримка метрополітену коштом міського бюджету, на що мінімум необхідно 1 млрд 514 млн грн. Або перегляд чинного тарифу на перевезення пасажирів”, – йдеться у зверненні.

Крім того, за останній рік обсяги перевезень зменшились на 39% та відповідно зменшились доходи. Недоотримання підприємством доходів призвело до погіршення його матеріально-технічної бази.

“Ситуація потребує негайного розгляду задля безперебійного перевезення пасажирів та виплати заробітної плати колективам”, – йдеться у повідомленні.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

За темою: