Міська рада Стокгольма проголосувала за усунення з публічного простору рекламних щитів з секситським змістом.

За ухвалення рішення в понеділок проголосували всі фракції, крім Шведських демократів, інформує The Local. Ухвала набуде чинності за місяць.
“Місто відповідає перед своїми громадянами за те, щоб реклама не була образливою чи дискримінаційною”, – наводить видання слова заступника міського голови Даніеля Хелдена, головного промотора цього рішення.
Виступаючи на засіданні ради в понеділок, Хелден зазначив: “Ми робимо важливий крок, щоб забезпечити усунення з публічного простору, що перебуває у власності міста Стокгольма, сексистських або расистських реклам”.
Пропонуємо прочитати: Ірпінське видання дозволяє собі сексистські жарти
Шведська рекламна індустрія вже підпорядкована рекомендаціям, згідно з якими не можна в рекламі зображати жінок або чоловіків “винятково як сексуальні об’єкти”, або в інші способи, які “є принизливими та сексистськими”.
Але поки що рада мала можливість тільки оцінювати зміст і форму реклами. Тепер же нове рішення дозволить міській раді усувати будь-які рекламні оголошення, що порушують ці правила.
У громадських місцях Стокгольма розміщено близько 700 рекламних носіїв. Утім, рішення поки що стосується тільки рекламних площ, які належать місту Стокгольму.
Пропонуємо прочитати: Шведські вболівальники здають квитки на ЧС у Росії через дорожнечу готелів