«Тролейбуси вигадали масони!» – нестандартна соціальна реклама про вакцинацію

23 квітня у столиці з’явилися провокативні сіті-лайти, які висміюють антивакцинаторські настрої українців.

«Тролейбуси вигадали масони!» – нестандартна соціальна реклама про вакцинацію - image 1 on https://kyivtime.co.ua

«Тролейбуси вигадали масони!», «Таргани збирають інформацію для інопланетян!», «Солярії випалюють мозок!» – такими написами привертає увагу людей сотня сіті-лайтів, і веде далі: «Я відмовляюся від вакцин» – звучить приблизно так само».

Соціальну рекламну кампанію з нагоди Українського тижня імунізації запустила громадська організація «Батьки за вакцинацію». Як пояснює її засновник Тимофій Бадіков, «антивакцинаторські настрої стали дуже популярними за останні роки в Україні. Гірше того, нині вони навіть «модні» серед мам, які живуть у містах і мають високий дохід. Розвінчати таку небезпечну «моду» найкраще іронією і сміхом, саме тому ми досить різко привернули увагу громадян до проблеми. При цьому, наша кампанія просвітницька, адже протягом неї ми розвінчуємо кожен із популярних міфів».

За результатами 2016 року Україна увійшла до вісімки країн світу з найнижчим охопленням вакцинацією, разом з Сомалі та Буркіна-Фасо. Багато в чому така ситуація склалася через недовіру українців до питання вакцинації дітей та віру в чутки. Наслідками вже стали спалах поліомієліту у 2015 році, випадки правця у дітей у 2016-2017 роках, спалахи кору у 2017-2018 роках. Враховуючи таку тенденцію, ситуація стає небезпечною.

«Тролейбуси вигадали масони!» – нестандартна соціальна реклама про вакцинацію - image 3 on https://kyivtime.co.ua

Україна вже зробила важливий крок, запровадивши трирічне планування потреби у вакцинах і створення 25%-го буферного запасу вакцин. Це дозволить максимально забезпечити українців необхідними вакцинами. Але ж неправдиві чутки та міфи можуть завадити цим планам та коштувати життя та здоров’я дітей. Кожна людина має право на захист від хвороб, які можна попередити вакцинацією.

Колекцію найпопулярніших міфів, які циркулюють в українському суспільстві, та коментарі медиків на них можна побачити на сайті організації «Батьки за вакцинацію» за посиланням.

Як пояснив один з творців соціальної кампанії Дмитро Мамонтов, агенція Havas Ukraine: «Список кінців світу. Фотографія аури та ворожіння на воронці продажів. Вінок безшлюбності та приворот грошей… Людська фантазія у поширенні маразму справді безмежна. Але на дурість треба вказувати та викривати її. Зустрічайте нашу нову кампанію на підтримку вакцинації. Тепер у вас є аргументи для палких суперечок хоч із шаманами, хоч із самим Ктулху!»

  • 19
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    19
    Shares


ПРИЄДНУЙТЕСЯ!
Наш Фейсбук: facebook.com/kyivtime.in.ua
Наш Телеграм: t.me/kyivtime_co_ua
Наш Твіттер: twitter.com/kyivtime

За темою:

Leave a Comment