Телеканалу RT у Франції оголосили попередження за брехню

Франкомовній редакції російського телеканалу Russia Today оголосили попередження за порушення журналістської етики і стандартів.

Russia Today розпочав своє мовлення у Франції в кінці 2017 року
Russia Today розпочав своє мовлення у Франції в кінці 2017 року. Фото: REUTERS / Gonzalo Fuentes

У своєму комюніке Вища аудіовізуальна рада Франції (CSA) заявила, що журналісти неточно переклали інтерв’ю жителя сирійської Гути, повідомляє RFI. У французькій версії репортажу герой сюжету розповідає про те, як населенню наказали симулювати наслідки хімічної атаки, тоді як арабською чоловік казав тільки про голод.

“В іншому інтерв’ю випуску новин займенник «вони» журналісти замінили в перекладі на назву угруповання «Джейш аль-Іслам», яка нібито наказала жителям вдавати хімічну атаку», – стверджує CSA в своєму рішенні. На думку аудіовізуальної ради, такі неточності свідчать про спотворення інформації. Телеканал попередили про необхідність дотримуватися норм журналістської етики й об’єктивно аналізувати події.

Дозвіл на мовлення французькою мовою Russia Today видали у вересні 2017 року. Керівник Вищої аудіовізуальної ради Олів’є Шрамек пояснив, що правила не дозволяють раді відмовляти в ліцензіях на мовлення. “У CSA були тривалі суперечки про цей канал, який не зовсім вселяє нам довіру. Ми провели розслідування, звернулися до британців, литовців і латвійців”, – сказав він в інтерв’ю газеті Le Monde.

За словами Шрамека, CSA висунув додаткові вимоги до RT щодо “чесності інформації”.

Вища аудіовізуальна рада Франції може вводити різні санкції проти телеканалів і радіостанцій, які порушують закони і норми журналістської етики. CSA має право в тому числі тимчасово припинити мовлення ЗМІ або відкликати ліцензію.

  • 10
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    10
    Shares

ПРИЄДНУЙТЕСЯ!
Наш Ютьюб: youtube.com
Наш Фейсбук: facebook.com/kyivtime.in.ua
Наш Телеграм: t.me/kyivtime_co_ua
Наш Твіттер: twitter.com/kyivtime

За темою: