Київ і Київщина розквітають політичною рекламою. Чиїм коштом?

До виборів ще досить далеко, але Київ і Київщина вже розквітають політичною рекламою.

Зростає рівень напруженості і в соціальних мережах. Усе частіше користувачі змушені спостерігати рекламу політиків, партій, органів влади.

Київ і Київщина розквітають політичною рекламою. Чиїм коштом? - image fgh on https://kyivtime.co.ua

Я не знаю жодної людини, яка захотіла б оплатити рекламу Києво-Святошинської РДА. Отже, вона сама її оплатила? З бюджетних коштів?

Але РДА Києво-Святошинського району каже, що коштів на це в бюджеті не передбачено й нічого адміністрація на рекламу в соцмережах не витрачала.

Київ і Київщина розквітають політичною рекламою. Чиїм коштом? - image attachment on https://kyivtime.co.ua

Загадка?

А хто оплачує ось таку рекламу?

Київ і Київщина розквітають політичною рекламою. Чиїм коштом? - image P7050146 on https://kyivtime.co.ua

Київ і Київщина розквітають політичною рекламою. Чиїм коштом? - image P6250087 on https://kyivtime.co.ua

Реклама на білбордах коштує дорожче, ніж у соцмережах, як свідчить одне з досліджень.

Але й “дешева” реклама в соцмережі може коштувати чимало:

Особливо якщо в такій рекламі маніпулювати фразами на зразок: “Любиш Україну? Тисни лайк! (сторінки Петра Порошенка)”. Тобто, якщо ти не вподобав сторінки Петра Порошенка, то ти не любиш України.

Чи має моральне право посадова особа або орган державної влади / місцевого самоврядування рекламувати себе на рекламних щитах, в соціальних мережах тощо?

– Якщо це приведе до розвитку, допомоги громаді або окремого випадку допомоги певній людині, а не просто самопіар – чому ні? Наприклад, якщо один з мерів міст вирішив робити брендинг території і розвивати бренд міста з залученням аудиторії для збільшення туристичного потенціалу – це гарна справа, особливо в соціальних мережах. Якщо ж це просто самопіар на щитах і в соцмережах без нормального донесення інформації та ідеї, постійна демонстрація своїх світлин починає дратувати людей і з часом набридає такий посадовець, –

вважає політичний аналітик Дмитро Франчук.

Приблизно такої ж думки дотримується і Сергій Пономарьов:

– Якщо власним коштом на борді – напевно так. Якщо за рахунок бюджету громади – категорично ні! Що стосується соціальних мереж – теж під питанням. Треба не рекламувати, а повідомляти про події прозоро. Для цього є відділ роботи з громадськістю. Сама посадова особа не може. У неї на це як мінімум не має бути часу – проблем багато.

На жаль, жоден з опитаних експертів не захотів звернути увагу на моральний бік нашого запитання. Нікого не цікавить, наскільки морально витрачати гроші – хай навіть і власні, хоча це теж сумнівно – на таку безглузду річ, як реклама себе коханого?

Іван Скринець

  • 33
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    33
    Shares

ПРИЄДНУЙТЕСЯ!
Наш Ютьюб: youtube.com
Наш Фейсбук: facebook.com/kyivtime.in.ua
Наш Телеграм: t.me/kyivtime_co_ua
Наш Твіттер: twitter.com/kyivtime

За темою: