Депутат: «Починати треба не з киян, а з Ахметова»

“Якщо вже треба з когось збирати гроші, то починати треба не з киян, які їх фізично не мають, а починати треба з Ахметова. Бо коли ми місяць тому голосували за повернення місту активів теплопостачання, що мало статися ще в грудні минулого року, то дві ТЕЦ, які в сумі дають десь півмільярда гривень прибутку, залишили Ахметову”.

Таку думку висловив депутат Київської міської ради Юрій Сиротюк у коментарі виданню “Київський час” щодо планів міської влади підвищити вартісь проїзду в міському транспорті.

«Ми пропонуємо міській владі й громаді міста свою концепцію розвитку транспортної інфраструктури, яку ми зареєструємо до найближчої сесії, думаю, у вівторок або в середу зранку. Вона передбачає введення єдиного квитка й повноцінне функціонування громадського транспорту за європейським зразком, – каже пан Сиротюк. – Що ж до заяв команди (Київського міського голови. – ред.) Кличка про істотне підвищення вартості проїзду – ми не бачили ніякого економічного обґрунтування».

Юрій Сиротюк переконаний: якщо влада вважає, що є підстави для підвищення вартості проїзду, має бути прозоре економічне обґрунтування.

«Більше того, ніякої громадської дискусії попередньо не було. А підвищення заплановано на липень, коли люди будуть у відпустках, це має дуже дивний вигляд».

Пан Сиротюк посилається на досвід Варшави, де квиток на громадський транспорт на місяць коштує близько 700 грн. У Києві ж після підвищення вартості такий квиток коштуватиме 1200-1400 грн.

«Це майже вдвічі дорожче за Варшаву, де люди одержують утричі вищі зарплати!», – обурюється депутат.

У багатьох країнах світу громадський транспорт, перевезення – це соціально чутлива сфера, тому вона дотаційна, і це нормально. Тим часом міська влада нарікає на ротаційність міського транспорту, і хоче перекласти всі тягарі на плечі киян.

Пропонуємо прочитати: Безплатний міський транспорт: чому Естонії вдалося?

«Якщо вже треба з когось збирати гроші, то починати треба не з киян, які їх фізично не мають, а починати треба з Ахметова. Бо коли ми місяць тому голосували за повернення місту активів теплопостачання, що мало статися ще в грудні минулого року, то дві ТЕЦ, які в сумі дають десь півмільярда гривень прибутку, залишили Ахметову. Якби ТЕЦ повернули міській громаді, то місто мало б гроші й дотувати транспорт, і на соціальну інфраструктуру, і на інші речі», – підсумовує депутат Київської міської ради, голова фракції ВО «Свобода» Юрій Сиротюк.

Київська міська державна адміністрація оголосила про підвищення з середини липня вартості проїзду в міському транспорті. При цьому так зване «обговорення» почалося вже після озвучення цих планів, а саме – 17 травня. Зараз взяли участь у голосуванні 639 осіб, з них 597 висловилося проти підвищення вартості проїзду, 41 – за підвищення.

  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

ПРИЄДНУЙТЕСЯ!
Наш Ютьюб: youtube.com
Наш Фейсбук: facebook.com/kyivtime.in.ua
Наш Телеграм: t.me/kyivtime_co_ua
Наш Твіттер: twitter.com/kyivtime

За темою:

Leave a Comment