Як реагує на скарги киян «електронний ЖЕК» 1557

Не так давно київська міська влада пафосно оголосила про відкриття “електронного ЖЕКу”, який “дуже спростить і прискорить реагування на всі проблеми ЖКГ”.

“Електронний ЖЕК” справді дуже просто й скоро реагує на скарги. Він просто пише, що заявку виконано. Причому виконує він їх буквально за хвилини – від 3 до 20.

Ось, наприклад, повідомив киянин про наявність дуже дошкульної ями у міжквартальному проїзді.

Як реагує на скарги киян «електронний ЖЕК» 1557 - image PA060278 on http://kyivtime.co.ua

Не минуло й чотирьох хвилин – а заявку вже виконали! Написав заново – виконали ту саму роботу за 16 хвилин! Рекордсмени!

Як реагує на скарги киян «електронний ЖЕК» 1557 - image fghjkl on http://kyivtime.co.ua

При цьому, щоб ви не сумнівалися, 12 жовтня яма перебуває в такому самому стані, як і 6-го, коли “заявку виконали”.

Очевидно, що “електронний ЖЕК” користується усіма найкращими практиками й досвідом ЖЕКів не-електронних. І працює, власне, з тією самою ефективністю.

Related posts