У Києві зміниться концепція розміщення реклами

Частина історичного центру буде “нульовою зоною” – місцем, де зовнішня реклама взагалі буде відсутня.

Про це в ефірі “Громадського радіо” сказав депутат Київської міської ради Олесь Маляревич.

За його словами, міська рада зараз розробляє нову концепцію розміщення реклами. Згідно з нею територія міста складатиметься з п’яти зон, у кожній з яких будуть окремі обмеження на кількість і розміри рекламних носіїв.

У Києві зміниться концепція розміщення реклами - image karta on http://kyivtime.co.ua

“Нульова зона” – де реклами взагалі не повинно бути, тільки вивіски на закладах і ресторанах. Це може бути район Софії, Печерської Лаври і все, що між ними, а також історична частина Подолу й центральні бульвари.

У першій зоні буде дозволено встановлення рекламних носіїв площею до 2,16 кв. м – це формат сітілайта. У другій – до 8 кв. м, у третій – до 36 кв. м, у четвертій – до 75 кв. м – магістралі, проспекти за межею міста.

Розтяжки будуть повністю заборонені, як і будь-яке використання стовпів освітлення. Штендери, реклама в вікнах заборонена. Вивіски – якщо, наприклад, салон краси або картинна галерея – буде табличка в тон будівлі.

Сергій Гусовський: Позиція буде чітко сформульована під час пленарного засідання. Там два рішення Київради — одне щодо вивісок, інше щодо реклами й рекламних конструкцій. Ми обидва рішення будемо підтримувати. Якраз по вивісках це наша ініціатива, вона фактично носить революційний характер, бо ми пропонуємо відійти від дозвільного формату, який є корупційним, бо треба бігати за дозволами. А перейти до нормативного — є чітко встановлені норми, якими мають бути вивіски, і якщо ви власник малого чи середнього бізнесу, ваша вивіска повністю проходить по цих нормах — вам не треба отримувати дозвіл, ви просто повідомляєте, що повісили таку вивіску. Якщо ви порушуєте норми — вам виписується попередження, якщо не реагуєте — тоді йде демонтаж.

Що стосується реклами — йде суттєве скорочення зовнішньої реклами по Києву, ми підтримуємо це рішення. Там є специфіка, бо є небезпека, на наш погляд, у тому, що зараз дуже жорстко розчищається ринок і є ймовірність, що потім хтось туди зайде. Тому за цим треба буде дуже уважно спостерігати.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

За темою: