У Києві демонтовано 425 незаконних рекламних засобів

Протягом лютого у Києві демонтовано 425 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», серед 425 незаконних рекламних засобів 104 одиниці було демонтовано власниками.

Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Так, упродовж лютого демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: тумба, що стоїть окремо – 43; щит, що стоїть окремо – 67; банер – 16; вивіска – 25; кронштейн – 11; лайтпостер, що стоїть окремо – 16; транспарант-перетяжка над вулицею – 5; холдер – 240; щит на фасаді – 2.

Станом на кінець лютого у Києві налічується 43 869 рекламні засоби різних типів, серед яких: 23 085 вивіски, кронштейни; 6 047 щитів, що стоять окремо, та 2 398 лайтпостерів, що стоять окремо, та інші.
Протягом січня демонтовано 386 незаконних рекламних засобів різних типів.

У свою чергу, 80% щитів, що стоять окремо, належать 10 операторам зі 101, що представлені в цьому сегменті ринку зовнішньої реклами міста; понад 90% лайтпостерів, що стоять окремо, належать 7 операторам з 50 представлених у цьому сегменті у столиці.

Нагадаємо, 2 лютого на засіданні постійна комісія Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами прийняла до розгляду проект рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві». 7 лютого постійна комісія Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування тринадцятьма голосами підтримала нові правила розміщення зовнішньої реклами у столиці та рекомендувала документ до прийняття у Київраді.

22 лютого постійна комісія Київради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики одноголосно підтримала зазначений проект рішення. Наразі проект рішення переданий на узагальнення профільній комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами, після чого він пройде останні процедури та буде внесений до сесійної зали Київради на розгляд депутатам.

Новий документ, що регулює розміщення засобів зовнішньої реклами у столиці, передбачає збільшення нульових зон, де розміщення рекламних засобів заборонене взагалі: до нульових зон, серед іншого, будуть віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо.
Нові правила включатимуть також уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом розміщення зовнішньої реклами, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій – між найменшими форматами – сіті-лайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – біл-бордами.

Нові правила розміщення зовнішньої реклами передбачають однакові умови для всіх гравців ринку.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

За темою: