Таксі Києва: куди не варто звертатися

Незважаючи на те, що сервіс таксі в Києві розвинутий дуже потужно, є служби, звертатися до яких не варто. Із власного досвіду можу назвати кілька служб, спілкування з якими не полегшує життя, а зовсім навпаки – погіршує.

По-перше, це служба замовлення таксі “Дев’яточка”. Незважаючи на послугу callback та інші “фішки”, ви ризикуєте залишитися без машини, оскільки їхні водії частенько десь зникають і не відповідають на дзвінки. І тоді вам телефонує диспетчер і розповідає казочку про водія, якого вкрали інопланетяни і відсутність інших вільних машин за вашим напрямком. Оцінка – незадовільно.

По-друге, не рекомендую звертатися до таксі “Дежавю” . Ситуація така сама, як і з попереднім таксі: замовлення приймають, обіцяють надіслати машину, а за 5 хвилин до часу прибуття таксомотору телефонують з повідомленням, що замовлень дуже багато, тому для вас машини немає. Оцінка – незадовільно.

По-третє, служба таксі “Панда”. Не завжди відповідає на дзвінки. Коли ж водій таки приїжджає і відвозить вас до вказаного місця, то з’ясовується, що вартість поїздки не така, яку назвав диспетчер, а на 15 грн вища, бо ви “їхали через міст”. Оцінка – незадовільно.

А тепер – декілька телефонів служб київських таксі, з якими поки що не було проблем:

  • Таксі “Лідер”
    (044) 496-07-07
    (067) 459-06-06
    (050) 687-07-08
    (093) 578-06-06
  • Таксі “Аврора”
    (044) 227-10-00
    (097) 041-25-20
    (099) 560-01-80
    (063) 487-88-20
  • Таксі “Абсолют”
    (044) 455-95-95
    (067) 455-95-95
    (095) 455-95-95
    (063) 455-95-95
  • Однак те, що ці таксі у нас “рекомендовані”, не означає, що вони не можуть потрапити до переліку тих, до яких звертатися не слід. Не розслабляйтеся!

    Шановні читачі, буду вдячний за ваші доповнення та зауваження. Також можете надсилати свої історії про досвід спілкування з таксі у Києві. Дякую.

    Степан Сердюк

    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

    За темою: